Fri frakt i hela Sverige, leveranstid 1-3 dagar

Returer

Du har rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från det att du mottagit produkten. Detta kan bero på att du beställt fel storlek, färg eller modell.

 

Kostnad för retur: Vid ångrat köp står du som kund för kostnaden av returfrakten tillbaka till oss.

Så gör du en retur: Kontakta oss via info@jallaexpress.com för att få returinstruktioner och vidare hjälp.

Reklamation

Om din produkt är trasig, defekt eller saknar delar har du rätt att reklamera den. Vid en godkänd reklamation står vi för returfrakten och erbjuder ersättning enligt följande:

 

Fyll i vårt reklamationsformulär: Klicka här för att fylla i reklamations formuläret.

Vi skickar en digital QR-kod för returfrakten som du tar med till närmaste postombud.

När produkten är mottagen och godkänd, återbetalar vi dig eller skickar en ny produkt.

Vanliga frågor om reklamation

Jag har fått en trasig produkt eller fel vara, vad gör jag?

Starta reklamation genom att klicka här. Vår kundservice hjälper dig vidare.

 

Vad kostar det att reklamera ett köp?

Reklamationen är kostnadsfri om den godkänns. Vid en ogiltig reklamation har vi rätt att debitera en administrativ avgift på högst 10 % av produktens pris för att täcka undersöknings- och fraktkostnader.

 

Kan jag få tillbaka pengarna eller en ny produkt?

Du kan välja mellan att få pengarna tillbaka eller en ny produkt. Observera att om produkten är slutsåld kan vi inte alltid erbjuda en ersättningsvara.

 

Kontakta oss

Har du frågor om retur eller reklamation? Kontakta vår kundservice på info@jallaexpress.com, så hjälper vi dig gärna.